miércoles, 6 de febrero de 2008

Fragment de Brida, per Paulo Coelho

La Brida va comprendre, amb la seva ànima de dona, que aquell home s´esforçava per ensenyar-li tot el que havia après en tants anys i que havia tingut guardat durant tot aquell temps per poder-li fer un regal. Però el Mag s´hi podia lliurar sense por perquè Brida era la seva Altra Part. Podia viatjar amb ell pels camps elisis, on viuen les ànimes il-luminades, i que les ànimes que encara busquen la il-luminació visiten de tant en tant, per alimentar-se d´esperances.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Brida és un llibre apassionant ple d´emocions i de romanticisme. Aquesta és la meva primera aportació. El proper dia una altra d´en Coelho.

Anna dijo...

Coelho? Jo, una vegada i mai més. és com una secta feta llibre.

Anónimo dijo...

Jo no conec pas a Coelho,però me n'han parlat com la pesta. Ser un best-seller no parla massa en favor seu...segons el meu criteri d'inadaptat social, és clar

Mira dijo...

Una vegada vaig tenir un company de feina que li agradava el Coehlo i va intentar enganxar-nos llegint-nos fragments de no recordo quin llibre. La meva impressió va ser que eren com llibres d'autoajuda... d'aquells que te diuen com ser millor persona... i com que jo no volia ser-ho vaig passar de llegir res... A lo millor la meva impressió va ser esbiaixada pels fragment que agafà el meu company, però jo ja en vaig tenir prou...
Joypotter, pots continuar fent aportacions d'aquest escritor que de tot podem aprendre, a més aquí cadascú penja el que li agrada sense importar el que pensin els altres...